Ingen energi

Jag vet inte riktigt vad det är med mig den här helgen. Det mesta känns tungt och jag har mest bara varit trött. Känner mig mentalt trött på något vis. Hade kunnat sova hela helgen...

Kan bero på att jag har fått en del nya arbetsuppgifter som tar mycket energi. Blir väldigt trött i huvudet varje dag. Plus att flera kompisar blivit gravida på sistone, blir lite jobbigt. Och en mens som aldrig riktigt slutar.

Jag försöker i alla fall se det positiva (för det är verkligen roligt!) med att mina kompisar ska få barn före, barn är underbara och ger mycket glädje. Jag är jätteglad att mina vänner ska få uppleva det och att jag kommer få vara en del av deras upplevelse! Jag är glad för deras skull. Längtar bara efter att få skicka en bild på ett plus och säga något om att deras barn ska få en till kompis... Ni andra som försöker bli gravida kanske kan förstå känslan att det verkar gå så himla lätt för alla andra, men inte för en själv?

Det här blev bara rörigt men jag behöver nog skriva av mig lite för att få det att lätta i huvudet... 

Hoppas att ni har haft en bättre helg! :)
1 m a r i a:

skriven

förstår att det är jobbigt när det är många runtomkring som det händer mycket för :( jag kan inte riktigt känna igen mig på det sättet eftersom jag mest har dåligt samvete för att det gick så "lätt" för oss att vi aldrig ens hann börja längta, och jag vet att många andra gör just det...
förhoppningsvis kan ni snart sälla er till gruppen och vara en del av boomen :)

Svar: Tack, det hoppas jag också :) jag tycker absolut inte att du ska ha dåligt samvete för det! Var glad för det! :) det är ändå någonstans lugnande att det går lätt för vissa :) det ger hopp! :)
Mom to be

Kommentera här: