Vågar inte...

Vågar inte riktigt hoppas på att det har tagit sig.. Det gör så ont varje gång jag gör ett test som visar negativt.

Samtidigt är verkligen allt annorlunda denna gång, och det ger ju automatiskt hopp!

Jag försöker att inte tänka så mycket på om det har gått vägen eller inte, försöker vara neutral i det hela. Svårt det också men stundvis så lyckas jag.

Hur var det för er den gång ni blev gravida? Var allt som det brukar eller väldigt annorlunda? :)
1 norralivet.blogg.se:

skriven

Jag brukade ha ont i hela brösten men denna gång hade jag endast ont i bröstvårtorna. Förutom det så var allt som det brukar, inga speciella symptom :) och även om jag hade en känsla tidigare att "denna månad kanske" så var nog det mest hopp för jag hade en sådan stark magkänsla den gången som jag tog mitt första test och det var ett plus. Helt sjukt vilken annorlunda känsla jag hade! :) håller tummarna för er!

Svar: Intressant att höra! :) tror också att man någonstans kan känna på sig att den här gången tog det sig faktiskt. :) än har vi inte fått uppleva det men vi fortsätter kämpa :) ja, det där med symtom är ju intressant :) läste på din blogg och på andras om att dom inte hade några speciella symtom, man känner sig då lite fånig som letar det hela tiden, hehe :) så har faktiskt börjat släppa det och tänker istället att det kommer visa sig så småningom :) men man vill ju helst veta så fort det bara går, hehe :) tack för att du delar med dig! :)
Mom to be

Kommentera här: