Mensvärk!?

Det har gått typ en vecka sedan mensen slutade och idag har jag världens mensvärk! Brännande känsla i magen och rejält ont i svanken. Det är för tidigt för ägglossning (om den inte är en vecka tidig) och mens har jag ju just haft. Någon som varit med om detta? Jag ska göra ett test imorgon för säkerhetsskull men tempen är för låg för att det ska vara något tror jag.

Förvirrande!
1 m a r i a:

skriven

Jo jag minns att jag hade ont i magen under flera dagar, typ kramper och tillräckligt för att vara hemma sjukskriven från jobbet, innan jag ens visste om att jag var gravid. Kroppen är bra märklig som den kan bete sig...
Hoppas det snart blir ett plus! :)

Svar: Okej, det känns bra att veta :) då behöver jag inte oroa mig om jag skulle få så. Nu var det "bara" ägglossning och ingen bebis, men väntar nu på att få testa igen om några dagar, hoppas så att det tog denna gång :) hoppas att allt går bra för er :) <3
Mom to be

Kommentera här: