Vill bara gråta

Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och gråta och inte kliva upp på flera dagar. Ibland känns det verkligen som att allt händer samtidigt. Små saker som tillsammans blir stora.

Motgångar på jobbet, rosa flytningar 9 dagar efter äl (har inte varit något bra tecken tidigare), saker man varit orolig för ska hända och som såklart händer. Jag vet att mycket handlar om inställning och att det förmodligen mest är i mitt huvud som det blir problem av allt. Men jag kan bara inte låta bli att bli ledsen just nu.

Jag vet att jag gör en hel del fel och misstag men jag tycker också att jag kämpar och gör en hel del rätt. Det vore skönt om allt kunde gå smidigt lite längre än bara några månader åt gången...

Förlåt för ett deppigt inlägg, behövde mest bara skriva av mig lite. Hoppas att ni har en bättre dag! <3
1 m a r i a:

skriven

Ibland behöver man bara skriva av sig och häva ur sig det man känner, det är skönt att kunna göra det! Jag känner igen det där med att det sitter mycket i huvudet och det är ju så, det är inte mänskligt att vara konstant på topp. Hoppas på att du har en bättre period framför dig! Kram

Svar: Ja, ibland känns det bättre bara man får göra det :) nä, det har du helt rätt i. Det går upp och ner, försöker tänka att det går över. Allt är lite upp och ner just för tillfället men snart kommer det börja ordna upp sig :) tack! :) kram!
Mom to be

Kommentera här: