Just nu!

Just nu mår jag bra :)

Jag grubblade ett tag över senaste mensen. Jag kan ju inte säkert säga att det var ett missfall, men jag kan inte heller säga att det inte var det. Dom där klumparna och mitt mående kändes som något annat än vanlig mens. Så jag har bestämt mig för att jag helt enkelt inte vet hur det var.

Sedan sist har vi faktiskt gått och köpt ett HUS!! :D
Det känns otroligt bra! Och roligt :) något som också är positivt är att fokus flyttas lite ifrån bebis till huset. Hjärnan får helt enkelt vila från det jobbiga och tänka på något roligt :) jag tror att det är bra att tänka mindre på att försöka bli gravid, då kanske vi slappnar av mer och då kan det ju gå lite lättare! Hoppas jag :)

Och till ägglossningen. Den är lite senare än vanligt men jag tror att den sker typ idag faktiskt. Bröstvårtorna är otroligt ömma, längesen dom kändes så mycket. Det har även känts i magen att något är på gång. Så håller tummarna för att det är idag :) 

Så vi kämpar vidare! :)

Hur mår ni? :)
1 norralivet.blogg.se:

skriven

Låter bra med att ändra fokus lite. Det var nog så det gick för oss, vi började fokusera på bröllop istället och helt plötsligt hände det. Håller tummarna! :D

Det är bara bra med mig, förkyld dock :) För andra gången på 2 veckor :P haha

Svar: Ja, tänkte på er och bröllopet faktiskt när jag skrev också :) hur går planerna inför det då? :) tack! <3

Haha låter lite drygt men två gånger på två veckor. Får för mig att det är lättare att bli förkyld när man är gravid. Kan det vara så? :) krya på dig! :)
Mom to be

2 m a r i a:

skriven

Grattis till husköpet! Så roligt! Har hört fler exempel där par försökt bli gravida och det till slut hände just när de var nyinflyttade och installerade på nyare och större ställe :) Håller tummarna!

Svar: Tack så mycket! :) ja, känns verkligen kul :) aha, då hoppas jag att det stämmer även för oss! :) tack <3
Mom to be

3 Anonym:

skriven

Grattis till husköpet! Håller tummarna för att nu snart lyckas /Lisa

Svar: Tack så mycket! :) <3
Mom to be

Kommentera här: