Mår konstigt

Jag verkar inte riktigt ha återhämtat mig från influensan. Mensen tog slut för några dagar sedan men tempen ligger fortfarande lite högt och jag känner mig varm. Brösten har inte riktigt gått tillbaka heller sedan tiden mellan äl och mens. Fick något migränliknande i torsdags och vad helt utslagen på kvällen. Sedan dess har huvudvärken funnits där lite smått hela tiden. Mycket förvirrande!

Jag blev så fundersam igår att jag tillslut tog ett test för att se om det kunde vara något ändå. Testet var dock negativt. Så det beror inte på något sådant. Funderar på om äl kan ha varit tidig den här gången, hade lite värk i magen igår, så som jag brukar ha vid äl. Men det känns ju på tok för tidigt! Borde åtminstone vara några dagar till innan det är dags..

Nu vill jag bara bli frisk! Få känna igen min kropp igen :)

Kommentera här: