Fan :(

Inget flyt alls just nu.

Ni vet den där fantastiska chefen jag var så nöjd med? Han som förstod, som stöttade och som fick mig att känna mig viktigare än jobbet?

Han har sagt upp sig.

Jag har gråtit flera gånger ikväll. Det här känns så jobbigt och tråkigt. Han är den bästa chefen jag har haft och den enda hittills som jag haft fullt förtroende för.

Jag kände en trygghet på jobbet i att ha honom där. Veta att det är okej att bryta ihop om jag råkar göra det, känna att mitt välmående är viktigast. Jag kände också att med honom som chef så fanns det fantastiska möjligheter att utveckla min tjänst så som jag skulle vilja ha den. Jag känner att han skulle jobba tillsammans med mig för att nå mina mål.

Så på alla sätt och vis var det här ett väldigt tråkigt besked. Det kändes som om någon drog bort mattan under mina fötter.

(Får tillägga att jag tycker han har gjort ett bra val ändå, det är ett nytt jobb som verkligen kommer passa honom. Tycker bara det är sååå synd att han lämnar oss)

1 Em:

skriven

Nej vad tråkigt. Det där med förstående människor på jobbet är ju hur viktigt som helst! Hoppas att din nya chef också är bra och att du snabbt kan få förtroende för honom✊✊

Svar: Ja, väldigt viktigt! Jag förklarade lite mer för honom idag om hur mycket hans stöd betyder och han kommer hjälpa mig att prata med min nya chef om jag vill. Vilket känns skönt. Den nya är bra också. Jag kommer bara sakna den nuvarande :) tack för pepp! 😊✊
Vår väg till ett barn

2 langtaneftermini:

skriven

Förstår att det känns jobbigt! Det är så viktigt att han en förstående och rättvis chef, och speciellt i en sån här situation :( Hoppas den nya chefen är minst lika fantastisk!

Svar: Ja, det är ju verkligen det. Man tillbringar ju rätt mycket tid på jobbet! Den nya är bra också, men det är ju inte den nuvarande. Han är svår att ersätta. Tack för pepp! 😊
Vår väg till ett barn

Kommentera här: