Sjuk

Jag har sagt i flera månader nu att det är helt otroligt att jag har hållit mig frisk under våren, trots all stress som varit. Jag kan ha känt mig hängig några timmar men sedan har det gått över. Fram till i torsdags. Hade ont i halsen hela torsdagen och när jag vaknade på fredagen mådde jag inte särskilt bra. Jag klev upp och duschade och tänkte åka till jobbet, men när jag höll på med mascaran kände jag hur hela ansiktet värkte. Så bestämde mig för att stanna hemma. Det var nog tur. Har varit dålig sedan dess. Förkyld, febrig och ont i kroppen.
Idag känns det lite bättre så mest troligt går jag till jobbet imorgon.
 
Det som var extra "najs" var att mensen kom imorse, vilket alltså har adderat en rejäl mensvärk till lidandet, hehe. Tycker lite synd om mig själv samtidigt som jag är glad att jag slapp vara på jobbet den värsta mensvärksdagen. Så lite glad över det ändå. :)
 
Just i detta nu sitter jag och väntar på att kliniken ska ringa upp mig. Jag ska meddela mensstart så att dom kan skicka en remiss för mitt första VUL. Dom ville ta det på cykeldag 13 men det kommer inträffa på en lördag, så vi får se om dom vill ta det före eller efter den helgen. Jag hoppas lite på före. Jag försökte googla en del och vissa verkar få ägglossning tidigare med Letrozol, så hade varit bra att få se innan helgen hur det ser ut.
 
Mina senaste cykler har varit 46 och 42 dagar långa. Den på 46 var när dom avbröt behandlingen och den på 42 var den som just var. Så det känns lite extra bra att ta tabletter den här gången. Lite i smyg hoppas jag på att två blåsor ska växa till sig, så chansen att lyckas ökar... Även fast jag vet att tvillinggraviditet är en riskgraviditet... Jag antar att man börjar bli lite desperat.
1 Linnea:

skriven

Håller tummarna på att det snart framträder ett plus på graviditetstestet för er.

Svar: Tack vännen <3
Vår väg till ett barn

Kommentera här: