Tack <3

Vad mycket kärlek ni bidrar med till den här bloggen! <3


Ni är så fina som stöttar, peppar och bryr er om oss. Jag berättade för sambon om alla fina kommentarer jag fått och jag såg att han också blev rörd!

Det är inte det lättaste att verkligen berätta. Att peta lite på ytan i en anonym blogg är en sak. Men att verkligen berätta, att dra upp alla minnen igen, att försöka få med alla känslor som snurrar. Det är svårt. Och det finns en viss rädsla när man trycker på Publicera. Tänk om det missuppfattas? Att folk tycker man är lite mesig? 

Så jag ville bara kika in och säga TACK!! <3

1 langtaneftermini:

skriven

Tack till dig som delat med dig av er resa! Du är så stark och jag riktigt längtar till den dagen ni får ett plus på stickan <3

Svar: Tack fina du! ❤ det gör jag med. Och hoppas att erat plus kommer om bara få veckor! 😊❤
Vår väg till ett barn

2 livet i USA:

skriven

Det är ni som ska ha tack <3 För att ni delar med er av er resa. Kram till er!

Svar: ❤❤ det går lättare när vi får så fint stöd här 😊😘 kram!
Vår väg till ett barn

3 livet i USA:

skriven

Det är ni som ska ha tack <3 För att ni delar med er av er resa. Kram till er!

Kommentera här: