Stay strong

Det där halsbandet jag gjorde där jag skrev "Let life surprise you" har jag använt en enda gång. Kände att det inte passar mig. Jag kan inte ta in det riktigt... funderar på att ge bort det till någon som faktiskt skulle använda det.. Det svider lite att ha det liggandes i lådan.


Jag fick en ny idé i tisdags när jag var väldigt nere. Jag låg och funderade över hur starka vi alla är, som kämpar på i det här. Hur många gånger har man inte velat ge upp? Kasta in handduken och skita i det här med barn. Men man vill ju alldeles för mycket för att ge upp, det betyder för mycket. Ett liv utan känns inte tänkbart. Så vi biter ihop och kör på ändå. Vi får livet att rulla framåt på något vis. Vi håller masken på jobbet, vi levererar trots att vi inte alltid mår så bra. Vi kämpar så in i helvetet för något som andra tar för givet. 

Så en liten påminnelse om att fortsätta vara stark kändes mer passande.


Kommentera här: