Lugnt

Ja, ni andra som också är fast i den här skiten vet ju hur ett förhållande kan påverkas av den. Självförtroendet och självkänslan kan bli rätt dålig och man börjar överanalysera allt. Förhållandet kan bli starkare samtidigt som båda är väldigt sköra.


Jag pratade i alla fall med sambon igen och sa att jag blev orolig. Han svarade att det hade känts bättre redan då jag sa att det var okej att inte känna något ibland. Så det var ju väldigt skönt :)

Jag tror att sambon har börjat ta in nu att det blir donation. Han har många tankar som kretsar kring det. Vilket också gör att han är väldigt trött i huvudet och inte riktigt orkar med. Vilket förmodligen bidrar ännu mer till att han inte känner så mycket vissa dagar.

Hur som helst så känns det bättre nu i alla fall. :)

Jag ska försöka skriva klart det där inlägget om donationstankar också.. :)

Kommentera här: