VUL bokat

Nu är äntligen tiden för VUL bokad. IVF-kliniken hade missat att skicka remissen i fredags, eller om det blev något strul på vägen så den inte kom fram, så när jag ringde hemorten för att kolla vilken tid det blir visste dom inte ens om att jag behövde en. Hon som svarade var snäll och bokade in en tid (dom är tydligen alltid fullbokade i princip) i alla fall och sa att kliniken måste skicka en ny remiss så dom vet vad dom ska kolla på under ultraljudet. Jag fick alltså ringa kliniken en gång till idag för att meddela detta. Dom skulle skicka en till.


Blir så himla stressad av sånt här. Att remissen inte kommer fram, inga tider bokas osv. Att jag måste ligga på för att få min tid. Det är ju inte så många dagar kvar då ultraljudet ska göras nu på måndag. Man vill ju att det ska flyta på nu, inte bli missade ultraljudstider eller annat strul.

....hmm...märks det att jag börjar bli nervös? ;)

Kommentera här: