Varför?

Universum, jag tror att vi behöver prata med varandra. 


När jag önskade att det fanns någon som förstod mig, när jag önskade att det fanns någon som jag kunde prata med och när jag önskade att det inte var så ensamt att vara ofrivilligt barnlös så tänkte jag att det kanske vore trevligt att hitta en ny vän som går igenom en lika lång resa som oss, alternativt en frivilligt barnlös vän där jag kunde få lite andrum från allt barnsnack.

Jag menade inte att du skulle välja just henne. Jag menade inte att hon skulle behöva genomgå samma resa som mig. Jag menade inte att det skulle vara just hon som förstod.

Det senaste dygnet har varit ett rent helvete. Mitt hjärta går sönder.

1 Linnea:

skriven

Vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt, men det gör ont inombords när någon jag bryr mig så mycket om mår så dåligt. Jag var och nosade på samma resa som er och vet vad den gjorde med mig. Men min resa vände, medan eran fortsatte. Jag har alltid upplevt dig som en otroligt barnkär person och det tror jag gör denna resa tuffare för dig. Sedan tror jag vi båda är bra på ställa höga krav på oss själva. Jag hoppas så evinnerligt på att eran resa får göra en vändning.
Jag finns här för dig om du vill prata.

Svar: Ja precis, du vet hur tufft det kan bli.. :( så glad att eran vände, att ni slapp det här och att ni nu har världens underbaraste prins <3
Ja, barnkär och höga krav gör nog inte saken lättare. Man vill så himla mycket och man kommer inte ge sig förrän det löser sig på ett bra sätt. Oavsett hur mycket det sliter på en. Tack vännen, det betyder mycket att du finns här <3
Vår väg till ett barn

Kommentera här: