Vad vill ni veta?

Det känns som att jag skriver ungefär samma saker hela tiden här. Allt handlar om att jag är trött och ledsen typ. Så jag tänkte höra om det finns något ni vill att jag ska skriva om?

Är det något ni vill veta om mig? Om oss? Om vår resa? Om något helt annat? Min syn på något specifikt eller något ni vill att vi diskuterar tillsammans?

Ni får gärna komma med förslag, frågor eller vad som helst! Jag vill ju att bloggen ska vara ett ställe där vi möts, inte en plats där jag tågar på ensam. :)

Kram till er alla! <3

1 Anonym:

skriven

Hur vill du se tillbaka på den här tiden om 5 år?

Svar: Tack för din fråga! Det är en klurig och svår fråga. Det kommer ett svar, jag måste bara fundera lite först 😘
Vår väg till ett barn

2 Anonym:

skriven

Jag vet att du skrivit förut om att du inte vill dela med dig av exakt vad som "felas". Tror du att du kommer skriva om det i framtiden?
Du skriver en öppen och ärlig blogg om dina känslor. Tror det är bra att ha en plats att kunna ventilera och skriva av sig. ❤

Svar: Tack för din fråga! Har nu skrivit ett inlägg som svar :) ja, det tror jag med. Tack för att du läser ❤️
Vår väg till ett barn

3 Astroalvis - din vardagliga astrologi.:

skriven

Hej!

Försök att inte deppa så som du gör och komma tillbaka till samma ord och beskrivningar som skapar den ledsamheten. Det är ok ett litet tag (ett par dagar), men sedan måste man tvinga sig ur det. Peppa dig och sambon istället. Ni KOMMER att klara det, ni HAR något att se fram emot. Ni ÄR starka. Om ni INTE får barn så är det INTE slutet på världen. Det är bara vinter, inget annat. Vanligt mörker och kyla som tvingar oss över kanten.

Ditt psykiska tillstånd avgör mycket, och att gräva ner sig är ett bedrövligt sätt att hantera verkligheten på. Ryck upp dig och se framåt!

Kommentera här: