Väntar in ägglossning

Jag förstår ingenting den här månaden. Enligt appen borde jag haft ägglossning i onsdags förra veckan. Hade jag haft det hade cykeln blivit 37 dagar lång. Vilket ju är i överkant redan där. Men jag har fortfarande inte känt av någon...

Kanske hoppar kroppen över ägglossning denna månad? Eller är den väääldigt sen? Eller har den varit men jag har missat den? Känner dock inga tecken i kroppen på att den skulle ha varit...

I och med det här har jag ingen aning om när mensen kommer. Och vet alltså inte när vi kan börja med IVF-behandlingen. Är så rädd att dom kommer säga att det är fullt eller något när mensen väl kommer.

Väldigt frustrerande samtidigt som jag inte kan göra något alls för att påverka heller. Försöker att bara åka med och ser vad som händer... någon gång kommer vi ju få börja, men jag vill ju börja nu! Vi har väntat på det här väldigt länge nu...

Kommentera här: