Äl och sjuk

Jag tror att äl var i förrgår. Vi borde ha prickat rätt bra. :)

Dock gick jag och blev sjuk igår. Stämmer rätt bra med symtomen för influensan så jag gissar att det är den jag har åkt på. Jag undrar om kombinationen av influensan och äl kan ha gjort att det gjorde så ont i svanken och tjejmagen, kunde knappt gå igår kväll. Riktigt obehagligt! Tur det känns bättre idag. 

Nu ska jag bara försöka bli frisk också får vi hoppas att det har tagit sig den här gången! :)
1 norralivet.blogg.se:

skriven

Åh så spännande! Håller tummar och tår! ❤ Skickar en krya-på-dig-kram också! ❤

Svar: Tack snälla du! Det värmer! <3 :)
Mom to be

2 Natalia Richardson:

skriven

Hoppas vergligen det tog sig denna gång. Jag har läst din blogg från dag ett och tittar in nästan varje dag.
Hoppas du snart blir frisk inget kul att vara dålig.

Svar: Tack för att du fortfarande är kvar! :) tack snälla du! :) <3
Mom to be

Kommentera här: