På bättre humör

Tänk vad en plats för äggplock kan göra mycket för humöret!

Jag har verkligen kunnat slappna av lite mer senaste dagarna. Visst, jag är väl ändå skör men om man ser till helheten så känns det bättre!

Torsdagen blev en sådan fin dag efter ett positivt samtal med kliniken. En i familjen fyllde år, så det blev del en lunch på stan med min familj och ett kalas på kvällen med hela släkten. Precis vad jag behövde. Jag bara nöjt av att vara nära dom jag älskar!

Jag var så glad att jag tillslut blev rädd för att njuta. Rädd att något hemskt skulle hända bara för att jag hade en sådan bra dag... lite förstörd av allt är man nog...

Hur som helst, humöret är fortfarande bra så jag njuter för fullt. Snart ska vi bege oss in mot stan för en fika på ett mysigt café. Tror jag ska slå till på en semla om det finns. Sååå sugen! :D

Mina spottings började lite smått igår men det kommer knappt något.. hoppas mensen ändå kommer runt tis-ons. Spännande dagar nu!

Trevlig helg till er! <3
1 Frida G Svensson:

skriven

Åh det glädjer mig att du tillåter dig att njuta. Det är så hemskt att du känner rädsla inför det. <3

Svar: Ja, det är tråkigt att det ska bli en rädsla i det. Men jag bär med mig de fina dagarna och tänker på dom när det är tungt. <3

Jag har blivit peppad av dina bilder på instagram också, särskilt dom med taggarna DrömmarnasÅr och LivetÄrMinRunway. Blir så sugen på lite vardagslyx, få in dom där små detaljerna som gör stor skillnad. :) <3
Vår väg till ett barn

Kommentera här: