Hon är här ❤️

Lilla Sally är äntligen här ❤️

(null)

För snart ett dygn sedan gick vattnet, sedan väntade nästan 12h med värkar innan hon tillslut kom ut till oss. Jag ska skriva en förlossningsberättelse sedan när jag har journalen men kan väl säga att det inte blev som jag trodde, alls. Vilket inte är ovanligt förstås. Men jag hanterade smärtan mycket sämre än jag trodde jag skulle göra och önskade mer än en gång att det kunde bli ett akut snitt istället. 

Men tillslut kom hon och det häftigaste av allt var att känna hennes kropp glida ut. Tänk vad kvinnokroppen kan! I samma sekund som hon hamnade på mitt bröst var allt glömt.

Nu sover vi skift på BB för att den här lilla damen vägrar sova i egen säng. Vilket är fullt förståeligt förstås, hon låg ju nyss varm och trygg inuti min mage, och har dessutom haft en kämpig dag även hon. Hon sover på min mage nu med ena bröstet som snutte medan pappa sover en timme ❤️
1 Anonym:

skriven

Stort grattis till lilla Sally! Bra jobbat mamma! 🙂

Svar: Tack! ❤️ tack så mycket även för det 🥰 vilket jobb kroppen gör alltså! ❤️
Vår väg till ett barn

2 Nina :

skriven

Vad underbart! Stort grattis 😍

Svar: Verkligen 😃 Tack! ❤️😘
Vår väg till ett barn

3 Anonym:

skriven

Stort grattis!

Svar: Tack! ❤️
Vår väg till ett barn

4 Anonym:

skriven

Stort grattis till bebisen! 😍🎉

Svar: Taaack! ❤️😘
Vår väg till ett barn

5 Anonym läsare :

skriven

Åh så fin!! Stoooort grattis! All lycka till er!

Svar: Tack så mycket! ❤️❤️
Vår väg till ett barn

6 Anonym:

skriven

Grattis! <3

Svar: Tack! ❤️
Vår väg till ett barn

7 Linnea:

skriven

Åh så fin hon är. 😀 Stort grattis 🎊 🎉 ❤️

Svar: Tack vännen! 😃❤️😘
Vår väg till ett barn

8 Saran :

skriven

Åh grattis ❤️❤️❤️ Välkommen Sally.

Svar: Tack! ❤️❤️❤️ Sally hälsar och tackar ☺️❤️
Vår väg till ett barn

9 L:

skriven

Stort grattis ❤

10 L:

skriven

Stort grattis ❤

Svar: Tack! ❤️
Vår väg till ett barn

11 Louise :

skriven

Stort grattis❤️

Svar: Tack! ❤️
Vår väg till ett barn

Kommentera här: