Väntar

Nu var det ett tag sedan jag skrev känner jag :)

Humöret är lite bättre i alla fall. Eller det pendlar en del, men tankarna kring barn är glada. Hoppet är uppe igen!

Just nu väntar vi mest på ägglossning, eller väntar och väntar, aja ni förstår nog hur jag menar :) den är några dagar sen jämfört med tidigare men jag tror att den kan vara på gång vilken dag som helst nu. Får hoppas på det i alla fall :) känns väldigt spännande då det kändes som att mensen kom igång på riktigt nu senast. Förhoppningvis hjälper det till!

Trevlig helg till er! <3
1 m a r i a:

skriven

Vet inte om det är rätt sätt att uttrycka sig så jag hoppas att det inte tas på fel sätt, men Heja heja! :)
Hoppas du har en trevlig helg du också!

Svar: Tas absolut inte på fel sätt :) tycker heja heja är bra! :) och tack för att du hejar på! :)
Mom to be

Kommentera här: