14 dagar efter....

Ingen mens i sikte. Förra gången fick jag mens 13 dagar efter äl, nu är jag 14 dagar efter och har inte fått än i alla fall. Nu kan det ju såklart variera lite men det ger ju ändå lite hopp. Tempen är fortfarande hög men inatt sov jag så otroligt dåligt timmarna innan tempning så jag vet inte om jag kan räkna den.

Mina spottings har avtagit idag, vilket dom även gjorde förra gången dagen innan mens. Så nu oroar jag mig för att mensen kommer imorgon... 

Imorgon blir det ett test i alla fall! Åå, jobbig väntan det här!! :/
1 Anonym:

skriven

Testade du imorse? Jag ska iväg på tjejkväll och har handlat hem vin. Imorse gjorde jag ett test för säkerhetsskull. Hade inga tankar om ett plus då kroppen betett sig konstigt sen senaste mensen (väldigt oregelbunden). Ett svagt streck syntes och köpte ett digitalt som visade 1-2 veckor. Ofattbart!

Svar: Ja, det gjorde jag. Var tyvärr inget plus :( mensen hade kommit också men testade i alla fall, för att vara säker. Vad roligt för er! Grattis!!! :) har ni försökt länge?
Mom to be

Kommentera här: