Köpt en första liten sak

Jag har inte vågat köpa något till vårt framtida barn tidigare. Det har känts lite för läskigt. Tankarna på att vi kanske aldrig kan få barn har funnits i bakhuvudet.

Men idag hände det! Jag köpte en första liten grej. På något vis känns det som att det ligger närmare nu än vad det har gjort tidigare. Så jag slog till :)

Jag törs inte visa vad eftersom jag inte var ensam på stan. Men ni får se så snart vi får ett plus :)
1 m a r i a:

skriven

Spännande! Nog kittlar det lite i magen när man köper den där första grejen, stor som liten :) Hoppas den kan komma till användning snaaaart! :)

Svar: Ja, det gör ju det :) det hoppas jag med! :) denna gång blev det inte, men kanske att det blir den där fina julklappen istället då :)
Mom to be

2 Johanna:

skriven

Tycker det kittlar av att bara titta på sakerna, har inte vågat köpa något än. Men snart får det bli dags för det, hoppas jag! :)

Svar: Ja, det gör det :) jag brukar titta och drömma lite om den dagen jag kan köpa sakerna till någon liten som då är på väg. :)
Hoppas ni snart får ert plus! :)
Mom to be

Kommentera här: