Planerad FET

Jösses, vad mycket som händer just nu. Har inte riktigt hunnit uppdatera här men har tänkt på er flera gånger under helgen... 
Just nu sker det en del överlämningar på jobbet för att chefen går på föräldraledighet på fredag, samtidigt som vi får in en ny kollega som ska komma in i allt. Parallellt med det har vi haft kundbesök och en del annat att jobba med. 
Hemma färdigställer vi en del renoveringsprojekt innan mitt 30-årskalas som är nu till helgen. Plus en del planering och fixande inför själva kalaset förstås.

Och så har vi ju det bästa av allt, vårt första embryo ska sättas in! 

På torsdag för vi tillbaka ett embryo. På min 30-årsdag. Snacka om fin present! Jag är så glad att jag går runt i ett litet lyckorus just nu. Härlig kontrast till alla känslor som varit de senaste åren. Helt plötsligt finns det energi igen. Jag kommer på mig själv ibland med att gå runt med ett leende på läpparna. Härlig känsla!

Jag vet att det här kan gå åt två håll. Antingen fäster embryot eller så fäster det inte. Men just nu är jag glad över att vi tar ett steg framåt. Vi för tillbaka ett embryo. Det här är en möjlighet att lyckas!

Kommentera här: