IVF1, brevet om embryon

Oj, så fort den här veckan har gått. Jag gick till jobbet i tisdags och har jobbat sedan dess. Huvudvärken har kommit och gått men ändå varit hanterbar. Jag trodde att det slutade blöda igår men det har kommit lite rött idag också så får väl se vad som händer kommande dagar.

Jag tänkte mig inte riktigt för igår, jag halvsprang lite ut till bilen för att hämta en grej och tänkte inte på att jag inte bör springa just nu. Idag ömmar det på höger sida, vet inte om det har något samband eller inte men det får bli att ta det extra försiktigt i en vecka till eller så.

I veckan kom det efterlängtade brevet om hur många embryon dom fryst in. Det var som mailet sa, 8st!! Känns riktigt jäkla bra måste jag säga! :D
Det är värt all smärta, det onda plocket och varenda spruta. 

Det här behöver inte betyda någonting, samtidigt som det kan betyda allt. Vårt barn kan finnas där i. Chanserna är förstås goda för att lyckas nu, men som vi börjar lära oss så finns det inga garantier. Vi vet inte hur många som överlever upptining och vi vet inte om något kommer vilja fästa. Men nu kan jag åtminstone sänka axlarna ett par snäpp och känna att nu har oddsen förbättrats. <3
1 Langtaneftermini:

skriven

Så spännande! Är så glad för er skull 💕

2 Langtaneftermini:

skriven

Så spännande! Är så glad för er skull 💕

Svar: Fina du! 💕 tänker på er ibland 😊 har ni en liten hos er nu? 😊
Vår väg till ett barn

Kommentera här: