Ruvardag 4 - spottings eller nidis?

Idag kom det några strimmor blod på pappret... jag fick panik samtidigt som jag blev lite hoppfull. Det skulle ju kunna vara en nidblödning, samtidigt som det lika gärna kan vara spottings. 

Jag får det till att vi är på äl+9 idag. Förra gången kom blödningarna på onsdagen, så måndag känns lite tidigt. Dessutom ligger vi inom spannet för en nidblödning också, brukar väl sägas runt dag 7-10?

Men jag har fått spottings redan på dag 9 förut också, så vore inte konstigt alls...

Jag vet inte vad jag ska tro. Är glad samtidigt som jag är ledsen. Blir alldeles matt av alla känslor. Känner mig dålig som inte kan fokusera på jobbet osv.

Från att ha kunnat glömma allt till och från så har jag nu gått till att tiden går såååå långsamt. Känns som en evighet fram till helgen...
1 Maria:

skriven

Väntan är olidlig! Men jag håller mina tummar att det ska gå bra den här gången <3 kram från en annan IVF:are

Svar: Ja, verkligen! :/ tack <3 kram!!
Vår väg till ett barn

Kommentera här: