V17 (16+1)

I ett par veckors tid har jag tänkt att vi borde börja fota magbilder. Tänkt att det vore lite roligt att ha kvar till senare. Men dagarna går och inga bilder har det blivit. 

Igår var vi ut till stugan en sväng och mamma tog en bild på mig. Bad henne skicka den till mig så att jag har någon i alla fall. Tänkte att den kan jag ju lägga upp här :) nu har jag klippt bort mycket från bilden men viktigast är ju magen. 

(null)
Magen v17 (16+0)

Jag mår rätt bra i kroppen just nu. Har knappt känt av fogarna sista veckan. Huvudvärken är nästan konstant men den är hanterbar. Jag tror att jag ska ta en alvedon idag bara för att få en liten paus från det onda. Försöker undvika även alvedon så långt det går men ibland får man bara ge med sig och ta en ändå.

Brösten ömmar bara ibland nu, inte alls som innan, och i övrigt mår jag mest bara bra. Vilket både är skönt och skapar oro. Vill ju känna saker för att veta att det går som det ska, samtidigt har jag ju läst om dom här "spökveckorna" där man inte känner så mycket.

Jag inbillar mig att jag har börjat känna bebisen (fostret) emellanåt. Det kändes som att det började redan i slutet på v15. Jag känner inte det där berömda fladdret som det står om överallt utan mer som om någon petar lite lätt i min mage. Om det är bebis eller inte vet jag väl inte förrän jag börjar känna den på riktigt, då får vi se om det känns bekant. :)
1 Linnea:

skriven

Så fin bäbismage du har ♥️❤️

Svar: Tack vännen! :) <3 <3
Vår väg till ett barn

Kommentera här: