Livskris?

Jag har haft ett par inlägg på gång här men inte publicerat dom. Det ena handlade om hur bra jag mådde och det andra om hur mycket jag ogillar föräldrarollen.

I efterhand är jag glad att jag inte publicerade någon av dom. Jag mår inte fullt så bra som jag trodde och jag ogillar inte föräldrarollen så mycket som jag skrev i inlägget.

Jag tror att jag har någon form av livskris. Efter år av kamp, en psykiskt tuff förlossning som jag inte riktigt har bearbetat och första året med bebis (som i sig var tufft med lite sömn osv) då sambon fortfarande var arbetssökande och mådde dåligt. Sambon mår bättre och det är "min tur" att vara ostadig.

Jag försöker hitta fler ord att skriva men det tar tvärstopp. Det började med flyt men så bara stopp. Tryck över bröstet, paniken börjar krypa sig på. 

Jag får fortsätta en annan dag. 

Hoppas ni mår bra ❤️


Kommentera här: