Jag lyssnar väl då....

Det känns som att kroppen försöker säga till oss att vänta med försöket. Först drar den till med en långvarig förkylning så tiden får ombokas, sedan en tidig ägglossning som begränsar möjligheterna och nu kom den sista droppen...

Vi fick svar på covidtesterna idag och båda var negativa! Så skönt!
Väldigt glad och peppad började jag försöka få tag på kliniken, men telefontiderna var slut för idag. Negativt test och en piggare jag öppnade ju dörrarna igen för återföring.
Men då var det som att kroppen tänkte "men va f*n, hur svårt ska det vara att lyssna på mig" och drog till med feber istället. 
Så nu har vi gett upp den här månadens försök helt och hållet. Eftersom jag nu måste vara symtomfri i två dygn så är det inte ens möjligt att få in ett ultraljud längre. Jag orkar inte heller. Jag har varit sjuk i snart tre veckor och vabbat i snart två, vi har turats om att jobba hemifrån under tiden, och nu börjar jag bli matt på riktigt.

Kombinationen av nytt jobb, sjuk, vab och återföring blev nog för mycket. Vi får se om vi försöker igen i februari eller om vi väntar. Februari är ju inte direkt känt som den månad med minst förkylningar.....

Men vi har något annat roligt i våra liv just nu! Min syster kommer föda lillebror (han kallas så just nu😍) senast på måndag! Som jag längtar ❤️

Kommentera här: