Veckoindikatorn

Igår morse testade jag med Clearblues veckoindikator. Jag ville att den skulle visa "Gravid 2-3" och det gjorde den! Något lättad, om än kortvarigt förstås. Återgår rätt snabbt till att överanalysera symtom hit och dit.

Även igår mådde jag illa på förmiddagen och på eftermiddagen var magen väldigt svullen. På kvällen tog jag en promenad med Sally för att få henne att somna men det gick typ en kvart innan sambon fick byta av. Så ont i ländryggen! Foglossning redan?? Blir en låååång graviditet i så fall..

Idag har jag inte mått lika illa. Kände mig lite skakig imorse och lite skum i kroppen men annars hyfsat bra. Förutom att jag är väldigt trött. 
Även om det är drygt att må illa så vill jag hellre att symtomen kommer varje dag än att dom plötsligt försvinner. Så läskigt när dom inte är där, även fast jag vet att det kan vara så och att det är normalt det också.

På måndag blir det nytt veckoindikatortest och då får vi hoppas att den slagit över till 3+.

(null)

Kommentera här: